|
Avioane - de la biplane la supersonice, civile sau militare, elicoptere si orice alta "zburatoare".
by Florin Moldovan » Mon Jun 05, 2017 1:41 pm
Acum 5 ani am văzut cutia la Viking Shop și m-a atras box art-ul. Prietenul meu Lucian Millo avea kitul, care a apărut pentru prima dată în 1969, kitul Trumpeter, editat în 2007 și un kit P-51D Hasegawa, care are reputația de a fi corect în forme. Am făcut o comparație în detaliu, le-am suprapus pe planuri și vechitura e mult superioară kitului nou. E corect în forme dar nu are detalii. Fără să stau pe gânduri am luat kitul și seturi de rășină de la Aires pentru el (cockpit-ul, baia trenului), de la Scale Aircraft Conversions trenul de aterizare din metal, de la Quickboost eșapamentele și palele elicei, roți și echipamentul radio de la Baracuda, setul Eduard dedicat kitului , și de la HGW centurile de siguranță. Ca înmatriculare am ales avionul zburat de Capt. John Brown Jr. din setul 32-015 de la Lifelike Decals.
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Mon Jun 05, 2017 1:52 pm
Toate review-urile kitului Revell sunt unanime - kitul este un dezastru, cu botul prea ascuțit, unii sugerând altoirea unui bot de P-51D de la Hasegawa. Nu este corect, capota de P-51B are un profil diferit față de D și este mai înaltă cu 10 cm. Corecțiile sunt ușor de executat: se taie capota în două și se lățește cu 2 milimetri în spate și 1,5 mm în față: Spațiul rezultat este apoi umplut cu Milliput:
Last edited by Florin Moldovan on Mon Jun 05, 2017 2:19 pm, edited 1 time in total.
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Mon Jun 05, 2017 2:03 pm
Corecția fuselajului este în mod similar ușoară: o tăietură în sus de 1.5 milimetri la margine botului este urmată de alta, de 30 milimetri la 90 de grade, urmată de încă un mai mică la capăt . Un distanțator de 1,5 mm a fost inserat, după care tăieturile au fost acoperite. Acum silueta avionului se suprapune perfect pe planuri: Botul arată așa:
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Tue Jun 06, 2017 4:24 pm
Apertura radiatorului a fost mărită, după care o bucată de stiren a fost folosită pentru corectarea unei minore discrepanțe de formă
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Tue Jun 06, 2017 10:15 pm
Pereții carlingii din setul Aires au fost lipiți fără probleme. Piesele din plastic nu se puteau folosi, erau mult prea simple.
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Wed Jun 07, 2017 7:59 am
Furnir a fost folosit pentru redarea placajului podelei. Cele două găuri sunt pentru Indicatoarele de combustibil, rezervoarele principale fiind situate în aripi. Vasta majoritate a modeliștilor ignoră faptul că începând cu versiunea "B" la Mustang podeaua nu mai urmărea profilul aripii, ci era dreaptă. La aproape toate kiturile de P-51 de pe piață podeaua este curbată, ceea ce este greșit.
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Wed Jun 07, 2017 8:25 pm
Rezultatul final
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Thu Jun 08, 2017 10:00 am
Podeaua de rășină cu furnir s-a făcut banană. Pentru a elimina orice risc, s-a confecționat un înlocuitor din stiren
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
by Florin Moldovan » Thu Jun 08, 2017 8:15 pm
Carlinga - un test: Coastele care s-ar putea vedea prin piesele transparente au fost reproduse, mai trebuie rafinate...
-
Florin Moldovan
- Imaginifer
-
- Posts: 162
- Joined: Thu Mar 28, 2013 5:15 pm
- Location: Bucharest
-
Return to Aero
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
|
|